DUK

Dažnai užduodami klausimai

  • Kas yra autoparko vertė?
  • Kokio dydžio autoparkams reikalinga vadyba?
  • Kaip galima taupyti autoparko išlaidas?
  • Kaip didinamas darbuotojų pasitenkinimas?
  • Ar įmonės darbuotojai negali prižiūrėti autoparko patys?
  • Kaip pasirinkti tinkamus paslaugų tiekėjus?
 

Kas yra autoparko vertė?  

Tai autoparko darbuotojų pasitenkinimo didinimas, solidžios įmonės įvaizdžio formavimas, Geriausios praktikos administravimo metodų diegimas ir įmonės lėšų taupymas.

Kokio dydžio autoparkams reikalinga vadyba?

Minimalus automobilių parko dydis, reikalingas pajusti vadybos paslaugų naudą, yra 20 automobilių.  

Kaip galima taupyti autoparko išlaidas?

Autoparko išlaidas galima taupyti turint reikalingų žinių ir jomis remiantis kontroliuojant visus autoparko procesus. Štai keletas taupymo galimybių:
•  išnaudoti didėjančią konkurenciją automobilių parko priežiūros paslaugų rinkoje;
•  didelių automobilių parkų klientams tiesiogiai derėtis su kiekvienos paslaugos teikėju atskirai;
•  pirkti paslaugas atskirai bei rinktis iš kelių teikėjų;
•  diegti IT naujoves valdant automobilių parką.

Kaip didinamas darbuotojų pasitenkinimas?

„Operatus mobilis“ aptarnaujamų klientų darbuotojams organizuoja susitikimus, kurių metu jie supažindinami su autoparko strategija, automobilių eksploatacijos ir priežiūros tvarka. Taip ne tik optimizuojami autoparko kaštai, bet ir padedama darbuotojams suvokti kokybiško vairavimo reikšmę ir naudą jų pačių kaštams, darbo užmokesčiui, asmeninei sveikatai. Darbuotojai gauna visą informaciją – kada ir kur turi atlikti automobilio priežiūrą, kur kreiptis pagalbos bet kokioje situacijoje, kada keičiasi automobilio aptarnavimo sąlygos – todėl jie visada jaučia, kad jais rūpinamasi.  

Ar įmonės darbuotojai negali prižiūrėti autoparko patys?

Darbuotojai irgi gali gana neblogai tvarkytis autoparke, tačiau jie yra savo sričių specialistai, dėl to dažnai jiems kyla problemų, nes:
•  trūksta specialių žinių: finansų, procesų valdymo ir technikos srityse;
•  trūksta kontrolės standartų;
•  nesivadovaujama parengtą automobilių parko valdymo politika – patirtis rodo, kad paprastai tik mažiau nei 15% įgyvendinama to, kas numatyta politikos dokumente;
•  sunku įvertinti iniciatyvas keisti ar diegti naujoves, siekiant didinti automobilių parko vertę;
•  dažnai vidinė transporto skyriaus struktūra būna netinkama įgyvendinti parko valdymo strategijai;
•  egzistuoja neefektyvi tiekėjų ir jų teikiamų paslaugų kontrolė.
Tuo tarpu “Operatus mobilis” specialistai turi reikiamų žinių, daug patirties ir sukurtas metodikas, paremtas tarptautine autoparkų analize ir Lietuvos rinkos išmanymu.

Kaip pasirinkti tinkamus paslaugų tiekėjus?  

Tiekėjų pasirinkimas – vienas iš svarbiausių ir sunkiausių autoparko vadybos žingsnių. Sprendimas visas paslaugas įsigyti „iš vienų rankų“ nėra optimalus – taip bus taupomas laikas, bet ne išlaidos. Optimalus sprendimas reiškia, kad teks bendrauti bent su 20-čia tiekėjų, o atsirinkti – iš daug didesnio kiekio.  Šios atrankos metu ypač svarbu įvertinti visus reikalingus parametrus. Todėl geriausia šią atranką patikėti „Operatus mobilis“ – mes turime bendravimo su tiekėjais ir jų atrankos patirties, o visus pasiūlymus įvertiname pagal daugiau nei 50 parametrų ir sąlygų, kurios padeda pasirinkti optimalų tiekėją ir jo siūlomą sprendimą.